Kako da logo vaše firme proputuje ceo svet?
E, ista priča je i sa vizuelnim identitetom. Ipak, pre nego što se etablira na tržištu svaki preduzetnik u početku mora da ima jednog ili dva klijenta sa kojima mora da počne poslovanje, pa tek onda da ga dalje razvija i proširuje. Ipak, uz dobar logo i ime, sve je nekako lakše i brže. Ali, šta je dobar logo za jednu kompaniju?
Logo – najbitnija stavka na reklamnom materijalu
Kao što svaki čovek ima ime i prezime, tako je i logo ime i prezime jedne kompanije. Da bi logo bio dobar, on mora da bude jedinstven i jednostavan. To je sve.
Mnogo je sličnog dizajna danas kada je logo firme u pitanju, ali ako su zadovoljena ova dva kriterijuma dileme nema. Sigurno će vas partneri, budući klijenti i potrošači brzo upamtiti.
Da bi se dostigao kvalitetan vizuelni identitet najbolji je minimalistički grafički izraz. Nekoliko linija je dovoljno da logo ispriča, recimo pet priča. Zaboravite na to da najjednostavnije rešenje podrazumeva i siromašno rešenje, jer to u današnjem modernom dobu nije tako.
Upamtite, manje je više!
Kada je reč o kvalitetu, logo treba da priča priču za sebe. Kada se u obzir uzme i tehnički deo, logo mora da ispunjava dva uslova. On mora da bude prepoznatljiv, čak i ako se prebacuje u neku drugu boju. Dobar logo mora da bude podjednako vidljiv i u punom koloru i u jednoj boji i u negativu. Zašto je to bitno? Zato što vam logo ništa ne znači bez dobre reklame. Reklamni materijal je sredstvo kojim ćete brendirati svoj logo kako bi on postao naširoko poznat i prepoznatljiv.
Kvalitetan reklamni materijal + dobar logo = prepoznatljivost
Kada je kvalitetno idejno rešenje izabrano, onda problema nema.
Tada se logo lako prepoznaje na reklamnom materijalu, pa ne morate da brinete da li ćete pripremati reklamne torbe, rančeve ili kofere ili sitniji reklamni materijal poput olovaka, upaljača, rokovnika. Sigurno će biti podjednako čitljiv i upečatjiv na svim ovim materijalima. Kada se logo jedne firme nađe na ovim proizvodima, onda je jedno sigurno. Ime vaše firme može da proputuje tako čitav svet. To dalje podrazumeva da će neko i van granica naše zemlje videti vašu firmu i nikad se ne zna, možda se tako ugovori posao čija vrednost nije zanemarljiva.
Da, da, sve je moguće, tako da obavezno imajte na umu i pripremanje reklamnog materijala u vidu torbi, rančeva i kofera jer su odličan način za reklamiranje, a uz to, logo vaše firme se ističe na površinama ovih proizvoda i lako se može primetiti. Sa rancem na leđima ili koferom u ruci ljudi obilaze mnoge destinacije, pa je to savršen način da vaš brend pređe lokalne granice.
Promotivni ranac – uvek i svuda!
Efektna štampa, upečatjiva boja i logo vaše firme koji se posebno ističe… Sada je i to moguće.
Danas su mogućnosti za štampanje logotipa jedne firme ogromne, pa ako želite da se na rancu nađe ime vaše kompanije, možete da izaberete i boje štampe na ovom proizvodu, bilo da želite jednu, više boja ili ste zainteresovani za pun kolor.
S obzirom na to da su rančevi odličan promotivni materijal, takođe su idealni za bicikliste, sportske klubove, ali i za opremu za fizičko za decu, za planinare ili team bulding-e u prirodi. Mogu da se nose na leđima ili u ruci, a sve to zavisi od oblika ranca i načina šivenja. Materijali od kojih se izrađuju mogu biti različiti, a najčešće se bira vodonepropusna tkanina. Naravno, od materijala zavisi kolika će cena jednog promo ranca biti. Danas su i rančevi na polju funkcionalnosti veoma napredovali, pa imamo apsolutni hit među rančevima, a to je moćni Bobby Bizz ranac koji ima mnoštvo pregrada, sigurnosnih zaštita, a vrlo lako se transformiše i u modernu konferencijsku torbu, pa je bukvalno must have za svakog poslovnog čoveka.
Reklamni koferi i reklamne torbe – reklama za ceo svet!
Ako ste svoje poslovanje proširili i na inostranstvo, onda je vreme da se vaša reklama vidi po celom svetu.
Možda zvuči nedostižno, ali je i to moguće brzo i lako. Poklonite nekom poslovnom partneru reklamnu torbu na kojoj se nalazi logo vaše firme i priča će dalje sama da se razvija. U poslovnom svetu se poslovni pokloni i te kako cene, a kada svom partneru podarite ovako praktičan poklon, onda će se i svest o vašem brendu širiti, sigurni smo i da će partneri o vama nadaleko pričati.
Ne zaboravite, sticaji okolnosti su različiti, tako da se nikad ne zna ko će za vaš brend čuti i ko vam može ponuditi poslovnu saradnju. Pritom, poslovni ljudi koji stalno putuju žele uz sebe kvalitetnu torbu koja može lako podneti česta putovanja i različite vremenske zone, zato nemojte da se dvoumite. Reklamne torbe i koferi su pokloni vredni pažnje, pogotovo u poslovnom svetu gde se ovakvi darovi veoma cene.
Konferencijske torbe i torbe za laptopove – Sve svoje sa sobom ponesi!
Logotip na konferencijskoj torbi i torbama za laptopove – što da ne.
Reklamiranje na ovim proizvodima šalje jasnu poruku tačno određenoj ciljnoj grupi. Reč je o poslovnim ljudima koji će tako čuti i upamtiti vaš brend, a pritom ako ih darujete ovakvim poklonom, sigurni smo da će da vas upamte i da o vama pričaju. A to i jeste cilj, da se za vas čuje i pročuje.
Ako se odlučite za korporativnu torbu od tekstila, ona može da posluži za pakovanje reklamnih poklona, uzoraka i proizvoda vaše firme, a može da posluži i kao poklon na nekim takmičenjima, turnirima i drugim sličnim manifestacijama. Isti slučaj je i sa torbama za laptopove.
Ovi reklamni materijali su veoma funkcionalni, pa ako želite da spojite lepo i korisno, onda vam je jasno šta treba da učinite ako želite da vas poslovni svet upamti, zar ne?
Dobra reklama nema cenu!
Kada je logo jednostavan i upečatljiv, veoma brzo se zapamti. Pritom, kada se reklamni materijali nađu u pravo vreme na pravom mestu, onda je sve samo rečeno.
Kvalitetan reklamni materijal donosi rezultat, čak i ako vi niste svesni toga. Jedna sitnica može da bude glavni okidač za poslovnu saradnju, a dovoljno je da poslovni ljudi upamte vaš brend i posao može brzo da se započne.
Kako da vas neko najlakše upamti?
Iskoristite poslovne događaje, takmičenja, turnire i druge slične manifestacije i obezbedite dovoljno reklamnih proizvoda kako bi se o vašoj kompaniji pričalo.
Iako je doba savremenih tehnologija nastupilo, iako smo zatrpani reklamama sa svih strana, ipak je sitnica dovoljna da se pažnja potencijalnih potrošača i klijenata privuče. Zato ne potcenjujte mogućnosti bilo kog reklamnog materijala, jer kada se izabere odličan tajming, poslovna priča se dalje sama širi i razvija.
Budite mudri, odlučni, kreativni i spremni da se o vama svuda i na svakom mestu priča. A to će se desiti samo ako vaš logo priča umesto vas!