Kako od vašeg logotipa napravti brend?
Reklamni materijal otvara linije komunikacije
Često davanjem poklona ili predmeta nekom pojedincu promovišete osećaj da on/ona treba da uzvrate za takav gest. Što se reklamnog materijala tiče, davanje proizvoda potencijalnim klijentima čine da oni češće posluju sa Vama.
Davanje promotivnog proizvoda je, takođe, vrlo efikasan način da započnete razgovor sa potencijalnim kupcem. To Vam omogućava da probijte led i da uključite tu osobu u razgovor i zato što ste im dali nešto, veće su šanse da će saslušati to što imate da im kažete.
Privlači pažnju
Svi mi želimo da pažnja bude usmerena na naše kompanije i brendove, zato su promotivni proizvodi odličan način da se privuče pažnja.
Ne postoji moćnija reč u oblasti marketinga od reči – besplatno – pa zašto onda ne nuditi besplatne stvari. Vaš štand na privrednom sajmu ili izložbi se može videti samo izdaleka, onda kako privući potencijalne klijente do Vas? Lako! Privucite ih sebi! Oni koji prime Vaš reklamni materijal će lutati svuda po sajmu i verovatno će ih i ostali videti. To dalje vodi u razgovor: „Gde si uzeo tu odličnu majicu? Stvarno? [Vaša kompanija] ih deli? Idem odmah da uzmem jednu!”
Konvencionalne reklame traju određeni vremenski period, TV reklame mogu potrajati nekoliko nedelja, a bilbordi nekoliko meseci. Reklamni materijal je jedinstven oblik oglašavanja koji bi mogao nastaviti reklamiranje na nova ciljna tržišta na neograničen vremenski period.
Reklamni materijal poput olovaka, majica i privezaka nije veliki i skup. Ove vrste proizvoda mogu lako da se koriste u svakodnevnom životu, a podložni su i dugotrajnom izlaganju.
Povećavanje prepoznatljivosti i vidljivosti brenda
Prepoznatljivost brenda zahteva da se ime, slogan i logo brenda konstantno izlažu. Kada nešto viđamo iznova i iznova, čini da to nešto brže zapamtimo.
Tu na scenu stupa reklamni materijal. Kupci i klijenti će pre da zapamte Vašu kompaniju ako su izloženi Vašem brendu stotinama, čak i hiljadama puta. Reklamni materijal ima sposobnost da prikaže Vaš brend na dnevnom ili časovnom nivou. 39% ljudi koji su primili reklamni materijal u poslednjih 6 meseci mogu da se sete firme sa kojom sarađuju.
Reklamni materijal ima tajanstvenu moć da dođe do klijenata koji su čak i van Vaših ciljanih granica. Očigledan primer imamo korišćenjem olovaka i majica. Majice se mogu videti dok šetate, krećete se, najčešće se nose u teretani ili gradu, gde mogu stotine, čak i hiljade ljude da ih vide. Olovke idu iz ruke u ruku neviđenom brzinom. Ljudi zapisuju beleške, pišu izveštaje, ali ih najčešće dele sa drugima. Ovo dozvoljava Vašoj brendiranoj olovci da dođe do astronomskog broja ljudi tokom svog trajanja.
Videli ste činjenice, videli ste primere, sada je vreme da napravite korak. Reklamni materijal je veoma efektivna i učinkovita forma reklamiranja i može da učini čuda za Vaš biznis.