DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

Novogodišnji poslovni pokloni – Kako izabrati poklon za Novu godinu za zaposlene i poslovne partnere?

Novogodišnji poslovni pokloni – Kako izabrati poklon za Novu godinu za zaposlene i poslovne partnere?

U ovom tekstu nećemo govoriti o tome šta je sve na dnevnom, redovnom nivou potrebno da bi se ovo ostvarilo i verujemo da svi koji uspešno posluju to već znaju. Govorićemo o poklonima koji se u posebnim prilikama poklanjaju upravo ovim ljudima. Pokloni za praznike, jubileje, rođendane i druge važne datume, predstavljaju još jedan mali znak pažnje koji vašim zaposlenima i poslovnim parterima pokazuje da mislite na njih i da sa njima želite da na neki način obeležite sve važne događaje.

Pokloni za Novu godinu

Kod nas se poslovni pokloni najčešće poklanjaju za Novu godinu. To je inače vreme radosti i darivanja, pa većina kompanija upravo tada priprema i daruje poklone.

Novogodišnji poslovni pokloni su odličan način da obradujete svoje zaposlene, saradnike, klijente i poslovne partnere. Ujedno, uz pomoć ovih poklona razvijate svoj brend koji će se naći u rukama i u vidokrugu velikog broja ljudi.

Zato vam dajemo nekoliko ideja šta možete pokloniti kako zaposlenima, tako i poslovnim partnerima i saradnicima koji su podjednako važni za uspeh vaše kompanije.

Zbog čega poklanjamo

Osnov međuljudskih odnosa su emocije. To kako ljudi uviđaju, prihvataju i reprodukuju informacije iz spoljnog sveta, u velikoj meri zavisi od mreže emocija na koju u svakoj osobi sve te informacije nailaze. Stoga je logično da je proces odlučivanja upravo vezan za taj set emocija. Obratite pažnju na ovaj detalj, to je izrazito važno znati u slučajevima kada poklanjanjem želite da nešto postignete, odnosno kada je taj proces deo neke vaše šire ili složenije namere. A to je gotovo uvek! Kada nekome nešto poklanjamo mi kod te osobe stvaramo određenu prijatnost koja u idealnom slučaju može da preraste u emociju koja i jeste krajnja namera onog ko poklanja. Ukoliko vam to nije namera, već mislite da su ljudi isključivo kupoprodajna bića koja će na poklon reagovati samo recipročno i trenutno, onda ovde možete i da završite čitanje. Mi verujemo da su ljudi kao najkompleksnija stvorenja u svemiru satkana od mnogo finijeg materijala i da je odgovornost u stvaranju nekog „boljeg sveta“ na svima nama. Na tome se, uostalom, i temelji namera ovog našeg pisanja.

Tradicionalni poslovni pokloni – olovke, rokovnici, kalendari i privesci

Ono sa čim nikada nećete pogrešiti jesu olovke, rokovnici, privesci i slične sitnice. To je ono što će oraspoložiti vaše zaposlene, ali svakako savetujemo da uz to bude i nešto malo drugačije, odnosno originalnije. Možete izabrati neobičan oblik ili da pored logoa vaše firme štampate i neku zanimljivu poruku.

Isto važi kada poslovne poklone poklanjate saradnicima. Dakle, potrudite se da vaši pokloni budu originalniji i drugačiji, birajte kvalitetnije i zanimljivije, zato što će tada i najobičnija olovka i rokovnik imati mnogo veću vrednost i verujte da će osoba koja to dobije znati da ceni i da će to sigurno dugo čuvati. A poenta ovakvih poklona jeste da ostanu upamćeni , a ostaće, pogotovu ako imate brendiranu kesu.

Moderni poslovni pokloni za Novu godinu – bežični punjač ili držač za mobilni telefon

Bežični punjači su nešto što nam je svima potrebno u ovom veku. Dakle, bez telefona ne možemo da funkcionišemo, a znamo da smo vrlo često na kraju same baterije i bez mogućnosti da napunimo bateriju kablom. Zato bi bilo idealno da vaše zaposlene obradujete jednim originalnim i pre svega korisnim korporativnim novogodišnjim poklonom, odnosno bežičnim punjačem baterije.

Ukoliko su vaši zaposleni često u autu, onda jedan od novogodišnjih poslovnih poklona može biti i držač za mobilni telefon ili bluetooth slušalica, koje će koristiti u kolima.

Poslovne torbe – ekskluziv

Ukoliko do sada vašim zaposlenima niste obezbedili poslovne torbe, sada je prava prilika. To će biti torbe koje će moći da nose na posao ili kada se ide na neki poslovni put. Isto tako vašim poslovnim saradnicima i partnerima takođe možete pokloniti jednu od ovih torbi i time im pokazati koliko ih cenite.

Interesantni satovi i majice za mlađu ekipu i opušteniju varijantu

Zidni satovi takođe mogu da budu dobra ideja. Time im možete pokazati da cenite njihovo vreme. Takođe, možete da se opredelite i za satove koji stoje na stolu i koji su praktično ukrasni. Brendirajte ih i kupite neke u šarenim bojama sa neobičnim motivima i iznenadićete svoj mladi tim koji je očekivao tradicionalne poklone.

Naravno, uvek se možete opredeliti za majice ili neki drugi odevni komad (kačket, duks…). Možete uzeti klasičnu, brendiranu varijantu ili dodati neki lični pečat i time učiniti poklon unikatnim i zabavnim.

Poklon je sredstvo u ostvarivanju plemenitih ciljeva

Osovna poruka koju šaljemo poklonom je „Hajde da…“! I kao što smo već rekli, umesto primitivnog očekivanja da se na poklon uzvrati poklonom ili uslugom, uspešno poklanjanje pretvoriće prijatan trenutak u pozitivnu emociju, a to znači stvoriti uslove ne za jednu ili jednokratnu razmenu dobara ili ljubaznosti, već za saradnju. A to je već daleko veći potencijal koji nema ograničenja u mogućnostima i oblastima. Tako se stvaraju odnosi, a iz odnosa nastaje sve ostalo kao plod zajedničkog truda i zalaganja.

Da bi poklanjanje uspelo u nameri da jedan prijatan trenutak pretvori u trajnu emociju, potrebno je da ispuni sledeće uslove:

Mora se postići efekat prijatnog iznenađenja.

Poklon mora da odgovara osobi kojoj je namenjen.

Okolnosti poklanjanja moraju biti u skladu sa namerama i vrstom poklona.

Tek sa ispunjenjem ovih uslova velike su šanse da rezultat bude postignut i da se kod osobe stvore pozitivne emocije koje su toliko bitne za ostvarenje zajedničkih planova i namera. Imati sve to na umu i upravljati procesom stvaranja pozitivnih emocija i novih životnih prilika je jedna beskrajno kreativna delatnost u kojoj nikad niste naučili sve tako da je ta delatnost ravna umetnosti. Zbog toga se i s pravom zove „umetnost poklanjanja“.

Nema umetnosti bez „večnih pitanja“, pa ni ova nije izuzetak: Morate li osobu jako dobro poznavati da biste je iznenadili ili postoje šanse da budete uspešni u tome i sa malo ili nimalo intimnih podataka o potrebama i ukusu osobe kojoj poklanjate? Da li je poklon odgovarajući i ako taj predmet umesto osobe koja je primila bude od koristi ili po ukusu njenom bliskom saradniku ili članu porodice? Ima li poklon smisla ako ga uručuje posrednik?

Odgovore na ova, ali i mnogo drugih zanimljivih pitanja kao što su „šta pakovanja govore o poklonu, a šta o namerama“ ili „koje su okolnosti u kojima je poklon bolje poslati nego insistirati na ličnom uručenju“ saznaćete ukoliko nastavite da posećujete naš blog i da nas redovno čitate. Do skorog čitanja razmišljajte kada, a ne kojim poklonom ste bili najprijatnije iznenađeni.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing