DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

Odbitak PDV-a na reklamni materijal

Odbitak PDV-a na reklamni materijal

Reklamni materijali imaju veliku ulogu u privlačenju i zadržavanju lojalnih saradnika. Takođe, govore da firme brinu o partnerima, povećavaju stepen poverenja i saradnje. U nastavku slede konkretni razlozi zašto je reklamni materijal odličan izbor za poslovne ljude.

Reklamni materijali predstavljaju odlične sitnice od značaja za korisnike, tačnije opipljive predmete određene vrednosti. Pre svega, tu najčešće spadaju hemijske olovke, rokovnici, majice, šolje, USB memorije, kačketi, punjači i slušalice za telefon, torbe, privesci i mnogo toga drugog. Njihovo kreiranje u vezi je sa brendiranjem, pa tako imaju obično utisnut logotip, znak, žig ili promotivnu poruku firme koja ih poručuje.

Svaka njihova nabavka se posmatra i pravda računovodstveno. Tako, reklamni materijal obuhvata navedene kategorije funkcionalnih predmeta ukoliko je njihova pojedinačna vrednost manja od 2.000 dinara bez poreza na dodatu vrednost. Odlično je to što obično ta vrednost i bude manja od navedene.

Računovodstvena opravdanost i prednosti reklamnog materijala

Reklamni materijal i u finansijskom smislu je odlično rešenje za sve firme, jer stvara solidne uštede, a privlači i zadržava kupce i druge saradnike. Reklamni materijal čija je pojedinačna vrednost do 2.000 dinara bez PDV-a, ima poreski tretman tako što se omogućava pravo odbitka poreza na dodatu vrednost od vrednosti materijala. Samim tim, to umanjuje novčani izdatak za reklamni materijal. To je ključni razlog, pored velike pokrivenosti, da reklamni materijal kao tradicionalan poklon i danas „živi“ u svim marketing miksovima preduzeća.

Spaja lepo i korisno

Reklamni materijal ima nesumnjivo mnogo prednosti u svetu marketinških aktivnosti. Privlači veliki broj ljudi jer je vid poslovnog poklona, na osnovu čega se povećava svest javnosti o funkcionisanju, proizvodima i uslugama preduzeća. Takođe, računovodstveno je vrlo opravdano rešenje jer donosi navedene uštede za poreske obveznike, odnosno firme – mogućnost odbitka poreza na dodatu vrednost, što je odlično u novčanom smislu i ostvarenju finansijskih rezultata. Sve to nedvosmisleno donosi ukupne pozitivne rezultate, što govori da odabir reklamnog materijala među marketinškim alatima i aktivnostima uvek predstavlja odlično rešenje za sve subjekte. Poreske uštede u kombinaciji sa zadovoljnim kupcima i saradnicima viđene kroz ponovljene kupovine i obnovljene ugovore, predstavljaju veliku vrednost za firme, preduzeća i kompanije.

Reklamni materijal tradicionalno važi za odličan način posvećivanja pažnje, privlačenja i zadržavanja kupaca i savet je da uvek bude deo promocije u okviru marketing miksa. Uz mogućnost odbitka PDV-a, njegova korisnost je još veća, jer stvara prostor za uštede i značajniju opravdanost ulaganja u marketinške aktivnosti. Takođe, reklamni materijal danas je vrlo funkcionalan, moderan i zapažen na tržištu, tako da spoj tradicije i savremenosti daje odlične rezultate svakom poslovnom subjektu.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing