DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

PVC kese odlaze u zaborav – Reklamne papirne kese i cegeri za očuvanje životne sredine i jačanje brenda

PVC kese odlaze u zaborav – Reklamne papirne kese i cegeri za očuvanje životne sredine i jačanje brenda

Briga o zaštiti životne sredine ima dvostruko jak efekat – doprinosi očuvanju prirode i društva u celini, a ujedno omogućava stvaranje čvrstog i stabilnog brenda firmi, koji će biti preferirani među konkurencijom. Ispoljavanje društvene odgovornosti moguće je manifestovati na različite načine, a briga za životnu sredinu je jedan od ključnih segmenata. Svakodnevna upotreba biorazgradivih materijala učiniće da se ekološka posvećenost uvidi od strane javnosti, kao trajna orijentacija poslovanja.

Značaj društvene odgovornosti

Društveno odgovorno poslovanje firmi zasniva se na ideji održivosti i posvećivanju posebne pažnje o svim mogućim efektima svog delovanja na okruženje. U tom smislu ekologija i svi njeni aspekti imaju veliku ulogu. Firme mogu da pokažu da su društveno odgovorne jedino ukoliko to zaista i jesu – ulažu napore, trud, rad i novčana sredstva kako bi se negativni efekti poslovnih aktivnosti sveli na minimum. Pored ekoloških elemenata, važno je voditi računa o potrebama zaposlenih, lokalne zajednice, dobavljača, kupaca, investitora, banaka i svih drugih interesnih strana.

Prepoznatljivost društvene odgovornosti stvara se svakim potezom firmi, bez obzira da li se radi o organizaciji događaja, prodaji proizvoda, promociji i svim drugim segmentima. Društvena odgovornost posebno se vrednuje, jer se o njoj formiraju i izveštaji, koji verifikuju i potvrđuju nezavisne revizorske kuće i druge institucije. Sve što jedna firma uradi u svrhu održivog razvoja i odgovornog poslovanja, bude javno, transparentno i procenjeno. Tako na primer, reklamni materijal izrađen od ekoloških supstanci vidljiv je u svim promotivnim aktivnostima firmi, jer je cilj da se poklone stejkholderima. Reklamni cegeri daruju se kupcima i saradnicima i imaju funkciju, a ukoliko su ekološki zasnovani, dokazuju odgovorno poslovanje i brigu za životnu sredinu.

Brendiranje kroz društvenu odgovornost

Danas je potrebno svest o društvenoj odgovornosti svih ljudi podići na viši nivo, a posebno kada se radi o proizvođačima, prodavcima i drugim firmama. Voditi računa o zaštiti životne sredine obaveza je svih nas, a posebno onih koji na prirodu utiču u većoj meri. Spoj lepog, korisnog i značajnog moguće je ostvariti i na polju društvene odgovornosti. Tačnije, veza sa brendovima je bliska. Brendiranje podrazumeva kreiranje jedinstvenih predmeta na kojima se obično štampaju simbolični elementi firmi: logotipi, znaci, reklamne poruke i slično.

Mnoge firme ulažu u društveno odgovorno poslovanje, a da ujedno jačaju svoje brendove. Pokazujući kroz proces nabavke, proizvodnje, prodaje i drugo da vode računa o ekološkim i društvenim aspektima, stvaraju pozitivnu sliku o svom radu i usmenu propagandu, a danas je veoma važno izgraditi dobar imidž. Uz imidž dolazi i razvoj brendova, jer firme generalno i njihovi proizvodi koji su društveno odgovorno zasnovani su preferirani više od ostalih, čak i u slučaju da imaju znatno višu cenu. Dugoročno gledano, veća prodaja i preferiranost jedne firme u odnosu na konkurenciju daje joj prostora da kreira brend, na istinitim i realnim osnovama. Jedan od načina brendiranja svakako je uz pomoć promocije i marketinških aktivnosti, koje su usmerene na jačanje odnosa sa kupcima i drugim interesnim stranama. U tom pogledu firme kreiraju promo materijal od ekoloških materija, kao što su reklamne kese, cegeri i reklamne torbe, kao i mnogo drugih sitnica koji se daruju za događaje, određene obime kupovine, nagradne igre i slično.

Reklamne kese, cegeri i torbe – ekološka odgovornost i brendiranje

Veza između brendiranja i društvene odgovornosti ogleda se u kreiranju različitih aspekata u poslovanju, kao što su događaji i pokloni uz isticanje značaja ekologije i brige o posledicama svojih aktivnosti. Odličan primer brendiranja na ekološki način jesu reklamne kese – cegeri, torbe i reklamne papirne kese proizvedene od biorazgradivih materijala. One prosto „bacaju“ plastične, odnosno PVC kese u prošlost. Njihova dominacija na našem tržištu sve je veća, jer donose višestruke koristi i firmama i korisnicima. Prvenstveno, one se proizvode na ekološki način i biorazgradive su, pa samim tim nemaju negativne efekte na životnu sredinu. One se mogu dobiti od recikliranih materijala, i ponovo upotrebljavati nakon dotrajalosti, što govori da ne stvaraju otpad koji se godinama razlaže, kao što je to slučaj sa plastičnim kesama.

Reklamne papirne kese, cegeri i torbe menjaju PVC kese i iz drugih razloga. Jedan od njih je višekratnost upotrebe, posebno kada su u pitanju reklamni cegeri i torbe. Plastične kese se jednokratno koriste, nisu kvalitetne niti pogodne za brendiranje. Za razliku od njih, reklamni cegeri i torbe mogu se nositi u svim prilikama, čvrsti su i trajni. Pogodni su za brendiranje, što je velika pogodnost za firme koje ih poklanjaju kao promo materijal. U tom smislu brendiranje se odnosi na visokokvalitetno štampanje ilustracija, simbola, oznaka i tekstova koje će na najbolji način predstaviti firmu, njene aktivnosti, a ujedno i društveno odgovorno poslovanje.

Obično se radi o preslikavanju ekoloških boja ili sito štampi. Koriste se kao pokloni kupcima, a često se u njih pakuje i drugi promo materijal, pa se daruju na sajmovima, događajima, seminarima i slično. Svest o tome da je reklamni materijal izrađen od društveno prihvatljivih materija daje prednost na tržištu u odnosu na ona preduzeća koja o tome ne vode računa. Posebno je važno istaći da su često reklamne torbe, cegeri i papirne kese jeftinije od drugih neekološki zasnovanih proizvoda, posebno za veće porudžbine. Takođe, bez obzira na novčani izdatak za ekološki promo materijal, efekti koji se ostvaruju na povećanje obima prodaje, profita i kreiranje brendova su nemerljivo veći.

Svest o društvenoj odgovornosti neophodno je još više i brže razvijati, kako u okviru firmi i kompanija, tako i od strane kupaca i korisnika. Shvatanjem uloge koju ekološki i društveni aspekti imaju u ostvarivanju uspeha u poslovanju, ta svest se podiže na znatno veći nivo. Aktivnim angažovanjem svih zaposlenih, moguće je kreirati čvrste brendove firmi u vidu proizvoda, zasnovanih na brendiranom promo materijalu, čija je proizvodnja društveno odgovorna i ekološki opravdana. Na taj način će poslovni rezultati na svim poljima biti veći, vidljiviji i trajniji, a korisnici i kupci zadovoljniji jer prepoznaju ekološko poslovanje u moru neetički nastrojene konkurencije.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing