Novosti
Vrste štampe
Poštovani posetioci sajta, prijatelji, potencijalni i trenutni klijenti, Evo prvog teksta na našem blogu. U budućnosti ću se truditi da u ovom odeljku objavljujemo što više korisnih informacija za vas. U ovom premijernom izdanju ćemo obraditi temu koja je najveća nepoznanica ljudima koji se ne bave ovim poslom. Pisaćemo o različitim načinima brendiranja artikala, tj. vrstama štampe.
(read more)7 razloga zašto investirati u reklamni materijal
Tehnologija je učinila da preduzeća lakše i jeftinije neko ikada dođu do svog ciljnog tržišta uz pomoć oglašavanja. Veb sajtovi, društvene mreže i imejl kampanje nude neposrednost i interaktivnost, ali tradicionalni tip reklamiranja zadržava mnoge prednosti koje ga čine osloncem oglašavanja decenijama. Za preduzeća koja traže kredibilitet i bliže veze sa lokalnim tržištima koje opslužuju, prednost reklamnog materijala može prevagnuti čak i najsofosticiranije digitalne medijume.
(read more)Kako od vašeg logotipa napravti brend?
Reklamni materijal je bez premca u svojoj sposobnosti da privuče nove klijente, poveća svest brenda i na kraju da doprinese rastu poslovanja. Svi smo čuli frazu –morate da potrošite novac da biste zaradili novac. Ali na šta bi tačno trebalo potrošiti novac? Reklamni materijal je dokazano i isplativo sredstvo koje reklamira Vašu kompaniju velikom broju potencijalnih klijenata sa minimalno posla.
(read more)Poslovni pokloni poslovnim partnerima
Novogodišnji praznici su pred nama i već je pravo vreme za poslovne poklone. To predstavlja ozbiljan posao. Kao deo dobro utvrđenog programa, poslovni pokloni mogu dosta pomoći da se uspostave ili poboljšaju kritični odnosi sa klijentima i sve više postaju isplativa sredstva za prepoznavanje aktivnosti koje donose novac i stabilniju saradnju. Važno je da se napravi i ostavi dobar utisak. Da bi se to postiglo, naučite da pobedite izazove kada su poslovni pokloni u pitanju.
(read more)Kako boje predstavljaju Vašu kompaniju
U digitalnom svetu može se lako potceniti koji efekat može imati dobra i kvalitetna vizit karta na Vaš biznis. Ove male kartice mogu biti podeljene svim vrstama ljudi, a najbolje uspevaju da imaju ogromnu količinu informacija na veoma malom prostoru. Sa pravom mešavinom boja, dizajna i tekstura možete ostaviti važan prvi utisak koji je jako bitan za uspešno poslovanje.
(read more)Mala investicija za veliku reklamu
Očigledno je da kupci vole besplatne promotivne proizvode. Kada god neko spomene brendiranu robu, prva stvar koja na padne na pamet su izgravirane hemijske olovke ili privesci za ključeve, koji se koriste i nakon mnogo godina. Jako često, promotivni materijali su praktične stvari koje se koriste na svakodnevnoj bazi. Ovo podrazumeva proizvode poput šolja za kafu, olovaka, penkala, USB stikova, privezaka itd. Ali, koliko su zapravo tako mali proizvodi efektivni u svetu marketinga? Da li korišćenje hemijske olovke koja na sebi ima logo neke firme zapravo tera ljude da kupuju stvari te kompanije?
(read more)10 najkreativnijih reklamnih materijala svih vremena
Deljenje promotivnih proizvoda je prilično lako. Kontaktirate Vaše distributere, naručite svoje olovke ili neki drugi proizvod i dajete ih ljudima na sajmovima, konferencijama, sastancima ili čak na ulici. Neke kompanije, međutim, idu korak dalje i trude se da nadmaše svoju konkurenciju originalnim idejama. Oni su razvili jedinstvene kampanje, a nakon što vidite neke od ovih kreativnih proizvoda, prvo što ćete pomislite je kako se Vi toga niste setili.
(read more)Šta je adaptacija brenda?
Adaptacija brenda može biti zahtevana svaki put kada posao želi da targetira novo tržište kupaca, ali termin se često koristi da opiše širenje usluga u strane zemlje sa različitim kulturama.
(read more)Zašto svi vole besplatne poklone?
Postojalo je vreme kada je reklamno tržište bilo preplavljeno direktnim mejlovima, flajerima i komercijalnim reklamiranjem. Klasične taktike promocije mogu biti efektivne ponekad, ali problem je bio u tome što smo morali na tržiše sa ljudima koji su pokušavali da blokiraju Vaš brend.
(read more)Kako najbolje odabrati promotivni materijal za vaše potrebe?
Poštovani postojeći i budući klijenti firme Zeppelin Pro, iskoristićemo ovaj blog da vas ukratko posavetujemo o načinu izbora firme i najboljeg reklamnog materijala koji odgovara vašim potrebama. Naime, u moru reklamnog materijala nije ni najmanje lako odabrati pravi.
(read more)2018. – Zlatna godina za promotivni materijal
Pozdrav posetioče, Posle dužeg vremena, pišem ti kako bih sa tobom podelio radost i euforiju koju osećam pred nastavak ove godine. Naime, posao izrade reklamnog materijala i uloga pomagača drugim ljudima da što bolje i lepše poklanjaju trećim ljudima je uvek lep i uzbudljiv, ali ako se uvek ponavljaju isti artikli, može doći do zasićenja.
(read more)Zeppelin voli ponedeljak
Ponedeljak. Dan koji, kao nijedan drugi u nedelji, izaziva velike podele među ljudima. Dan koji neki baš ne vole, a neki vide kao prvi dan nove nedelje, nedelje koja će biti bar malo bolja od prethodne, ali i malo lošija od svake naredne.
(read more)Zeppelin voli ponedeljak #2
Dobro jutro, vredni i radni narode. Došao je još jedan ponedeljak, početak još jedne radne nedelje, a ja baš želim da iskoristim priliku i napomenem da Zeppelin ni tokom ovog vikenda nije sedeo skršetnih ruku. Mi smo se, kao i tokom čitavog leta, vredno spremali za period pred nama, često nepopularno zvanim „sezona“.
(read more)Zeppelin voli ponedeljak #3
Dragi naši, budući da je Zeppelin posada ovog vikenda oženila jednog člana, ali i krstila dva najmladja člana iz omladinsko-bebećeg pogona, tema nakon još jednog veoma „radnog“ vikenda se sama nameće – timski rad.
(read more)Zeppelin voli ponedeljak #4
Ime firme i ime brenda nisu od ključne važnosti za uspeh. Uvek je bilo važnije ko taj brend i to ime nosi, nego kako se zapravo zove cela organizacija. Iako zanimljivo, smešno i upečatljivo ime mogu dosta da pomognu u prvom susretu potencijalne klijentele sa firmom, pa tako imamo uspešne firme, kompanije, bendove i brendove svakakvih imena.
(read more)Zeppelin voli ponedeljak #5
Postoji izreka Abrahama Linkolna koja kaže: Ako mi daju 6 sati da isečem drvo, prvih 4 ću provesti oštreći sekiru. Ova izreka nas uči koliko je priprema bitna u životu. Bilo da govorimo o poslu, putovanju ili nekoj drugoj aktivnosti, jako je bitno dobro se pripremiti i opremiti.
(read more)Zeppelin voli ponedeljak #6
Sezona je stigla! Sezona je tu! U našem svetu, svetu reklamnog materijala, sezonom se smatra period od 01.09. pa do kraja godine. Svaka sezona ima svoj vrhunac, period od 2-3 nedelje, kada je gužva najveća, a taj trenutak je nemoguće predvideti, zato što zavisi od previše stvari na koje nemamo uticaj
(read more)Promotivni proizvodi na sajmovima
Kompanije sve više ulažu u aktivnosti koje su povezane sa unapređenjem poslovanja i prodaje. Da bi se kupci stimulisali neophodno je da im se pruža kontinuirana podrška kako bi se ostvarila veća prodaja. Danas je jedno od glavnih sredstava prodajne promocije na tržištu nastup na sajmovima.
(read more)Zašto su rokovnici savršen poklon za klijente, ali i vaše zaposlene?
Često se zapitamo koji su najbolji i najkorisniji pokloni i za muškarce i za žene kada se približe praznici ili rođendani. Ukoliko poklanjate osobi koja je maksimalno posvećena svom poslu i jako dobro organizovana, onda nećete pogrešiti, ako izaberete rokovnik. Danas postoji veliki izbor rokovnika, različitog kvaliteta, sadržaja i boja, tako da ćete sigurno pronaći rokovnik koji najbolje pristaje osobi kojoj kupujete. Rokovnici su takođe veoma popularni i kao promotivni materijal. Svako ko vodi računa o svojoj firmi, obezbediće vredan reklamni materijal koji će se dopasti klijentima, ali i zaposlenima.
(read more)5 besplatnih alata za dizajn reklamnog materijala
Želite odličan i upečatjiv reklamni materijal? Ako nemate dizajnera i nemate dovoljno novca da ga angažujete, onda uzmite posao u svoje ruke. Sami napravite vizuale, izaberite kako želite da vaš reklamni materijal izgleda i smanjite troškove u budžetu. Uz dobru pripremu potrebno vam je samo ko će da uradi vrhunsku štampu, a ni to nije danas problem.
(read more)Koliko je štampa na tekstilu doprinela razvoju brenda?
Marketing, kada se prvi put pojavio, odnosio se najpre na kupovinu i prodaju na tržištu. Savremena definicija marketinga pojavila se tek krajem 19. veka. Iako je praksa marketinga poznata vekovima i odnosila se najpre na prodaju i kupovinu proizvoda i usluga, popularnost marketinga tek u savremenom dobu je dostigla vrhunac.
(read more)Promotivni materijal u formi kancelarijskog materijala – veoma isplativa reklama
Sigurno se i sami svaki put obradujete kada na poklon dobijete hemijsku olovku, notes, kalendar ili planer od vašeg poslovnog partnera ili jednostavno od neke firme koja vrši promociju brenda, pa na taj način želi da zapamtite njihovo ime. Kada su poslovni pokloni u pitanju, kancelarijskog materijala nikad dosta. Veoma često se koristi, gotovo svakodnevno, što je odlično u reklamne svrhe.
(read more)Moderni reklamni materijal savremenog doba
U početku se marketing isključivo odnosio na prodaju i kupovinu na samom tržištu. Tek krajem 19. veka pojavljuje se savremena definicija samog marketinga, dok se o marketingu znalo vekovima. Prodaja i kupovina proizvoda i usluga je ljudima odvajkada poznata, ali tek u savremenom dobu marketing dobija svoje mesto, posebno u poslovnim krugovima.
(read more)Kako da logo vaše firme proputuje ceo svet?
Prodor interneta doprineo je lakšem poslovanju. Sada se klijenti lakše pronalaze, a talenat mnogo brže monetizuje. Kada se neko istakne idejom i kvalitetom, onda lako osvaja i stručnu javnost i poverenje budućih partnera i potrošača. U vremenu nemilosrdne konkurencije da bi se kompanija istakla mora da ima jedinstveno ime, jer je danas veliki broj kompanija na tržištu. Neko bi mogao da kaže da je mnogo kompanija sa sličnim imenom i delatnostima pa se veoma teško razlikuju. To sigurno ne želite.
(read more)Kako reklamni materijal može doprineti povećanju prihoda vaše firme
Svaka firma osniva se sa važnim ciljem, a to je sticanje što većeg obima prodaje, samim tim i što većih prihoda. Kada jedna firma suoči sve prihode sa rashodima tokom jednog perioda, nameće se novi cilj, a to je ostvariti što veću pozitivnu razliku između prihoda i rashoda, što je profit preduzeća. Put od povećanja prihoda do ostvarivanja profita je vrlo dugoročan, iscrpan i detaljan, s tim što uporne firme sa kvalitetnim tržišnim nastupom nedvosmisleno osvajaju srca potrošača na različite promotivne načine.
(read more)Tajne velikih brendova – Kako napraviti dobar imidž firme
Mnogi veliki brendovi imaju iza sebe više godina, ili još češće više decenija napornog, mukotrpnog i upornog rada i truda na izgradnji imidža, marke i uspešnog poslovanja. Svaki poslovni subjekat pronalazi načine da se razlikuje od drugog i da za sebe osvoji što veći deo tržišta. Osvajanjem tržišta, ostvaruju se bolji i značajniji poslovni rezultati.
(read more)PVC kese odlaze u zaborav – Reklamne papirne kese i cegeri za očuvanje životne sredine i jačanje brenda
Društveno odgovorno poslovanje firmi podrazumeva njihovu svestranu pažnju o efektima svojih aktivnosti i delovanja. Tu se ubraja briga za svoje zaposlene, saradnike i partnere, lokalnu zajednicu ali i zaštitu životne sredine. Ekologija je važan segment poslovanja zasnovanog na najsavremenijim standardima brige o prirodi, bez emitovanja negativnih efekata.
(read more)Odbitak PDV-a na reklamni materijal
Reklamni materijal obuhvata različite predmete sa konkretnom namenom, koji se kreiraju sa ciljem privlačenja velikog broja potencijalnih i stvarnih kupaca, dobavljača i drugih interesnih grupa od značaja za kompanije. Mnogo je prednosti koje promo materijali daju samim firmama, kao i korisnicima.
(read more)Štampa na tekstilu – Na kojim tekstilnim predmetima se može štampati
Savremena tehnika i tehnologija izrade različitih tkanina za mnogostruke namene, iznedrila je i mogućnost direktne štampe na tekstilu. To je omogućilo razvoj modernih marketinških alata i poboljšanje promotivnih aktivnosti mnogih poslovnih subjekata.
(read more)Majice sa natpisima kao vodeći reklamni materijal
Marketing u funkciji ostvarenja odličnih promotivnih ciljeva ima veliku ulogu u svakoj kompaniji, bez obzira na njenu delatnost, veličinu i pokrivenost. Promocija je značajan deo marketing miksa koji treba da daje mnogostruko veće poslovne rezultate ukoliko se posveti pažnja i izvrše pravilna ulaganja novca. Jedan od vodećih promotivnih materijala kompanija jesu majice sa natpisima. One su tradicionalan, a ujedno i vrlo moderan način da se firma istakne, prepozna i ujedno daruje kvalitetan komad osobama i organizacijama od značaja.
(read more)Novogodišnji poslovni pokloni – Kako izabrati poklon za Novu godinu za zaposlene i poslovne partnere?
O jednoj firmi mnogo govori i to kakav stav poslodavac ili šef, odnosno vlasnik kompanije ima prema svojim zaposlenima, kao i prema saradnicima i poslovnim partnerima sa kojima kompanija redovno sarađuje. Za uspešno poslovanje i napredovanje jedne kompanije, važna je mreža zadovoljnih ljudi – od rukovodilaca, preko zaposlenih, do saradnika, poslovnih partnera i klijenata.
(read more)Trendovi promo materijala u sezoni 2023/2024
U današnjem digitalnom dobu gde su oglašavanje i promocija postali sastavni deo svakodnevnog života, reklamni materijal i važnost kupovine i dalje ostaju ključni faktori uspeha za mnoge kompanije. Bez obzira na sve tehnološke inovacije, izgleda da fizički materijali i dalje imaju moć da osvoje srca i umove potrošača.
(read more)